• antidepresanla intihar etmek

    10.
    dertsiz tasasız ölmeye sebep olabilecek durum. yalnız şöyle bi durum var dert tasa gittikten sonra tam o ölüm anında derdim yok ölmeyeyim bari hissini yaşatıyorsa pişman da öldürebilir.
    4 -1 ... alyssum
  • pes 2024

    2.
    Kapağında mhpye yer verecek olmasına şaşırdığım oyun. 2040 serisinde yapsalardı bari.
    6 ... alyssum
  • sizi anlayan birinin çıkması

    59.
    Did you mean:

    sizi anlayan birinin hayatınızdan çıkması”.
    9 ... alyssum
  • seni ne mutlu eder

    63.
    Denize gitmek için uyanan ve isyan eden bir ben değilmişim demek ki. Ama 2 sn sonra pes etmeyi düşünüyorum ben.
    9 ... alyssum
  • yakınlarınız sözlükte yazdığınızı biliyorlar mı

    4.
    Yakınlarım yakınım olduklarını bilmiyorlar.
    9 -1 ... alyssum
  • belgesel izlemek

    30.
    Her ne kadar çocukluğumuzda (gençlik de olabilir) rtük ceza için kanalları belgesel oynatmak zorunda bıraktığından belgeseli hem ceza olabilecek kadar kötü bir şey hem de yüzen balinalardan ibaret sansam da doğa belgesellerinin bir kısmı hariç keyif veren eylemdir.
    5 -1 ... alyssum
  • hiçkimsen olmadığında kaçtığın yer

    45.
    Uludağ sözlshhahaaj yok yok, uyuyorum.
    4 ... alyssum
  • yabancı dil sınavına hazırlanmak

    2.
    Lisede fizik hocam biz sınavdayken durduk yere refrigerator demişti onu anımsadım. Refricıreytır falan diil. Bildiğin refrigerator.

    Yabancı dil sınavına hazırlanmak refrigeratordür. Allam kolaylık versin.
    8 ... alyssum
  • bilgisayar

    178.
    Üzerine çamaşır sulu su döküldüğünde çalışmayan teknolojik alet. Teorik bilgilerin bazen pratiğe ihtiyacı olabilir. Neden olmasın.
    3 ... alyssum
  • matematiği çok sevip başarız olan öğrenci

    3.
    Elmayı sevdiği için elmanın onu sevmesi şart olmayan öğrencidir.
    6 ... alyssum
  • samsun dan adam çıkmaz

    175.
    Samsun’u çok sevdiğinden mi çıkmıyor kankiler?

    Ayrıca duyargasını sevdiğim memleketinde bi itlik yapılırken sen de mi mesul tutuluyorsun? O utanç herkesin utancı.
    4 -1 ... alyssum
  • gözler auto modda çalışan kameralardır

    2.
    Focusu bozulan kameralar göz doktoruna tedaviye gidip gözlük alabilirler.
    7 ... alyssum
  • yazarların ruh halini anlatan sözler

    201.
    yazarların ruh halini anlatan sözler
    7 ... alyssum
  • mesaj atan kızın asıl amacı

    2.
    Sorusuna cevap almak olabilir. Bi ihtimal.
    7 -1 ... alyssum
  • drama köprüsü

    198.
    insanların bu kadar darlığı konusunda sitem etmesine rağmen belediyenin ciddiye alıp genişletmediği köprüdür.

    Üff slk.
    5 -1 ... alyssum
  • çocukluk

    260.
    Bazen tahammül edilmesi zor olan evre. Öğretmen lisesine başladığım vakit eğitim hocam ısrarla bak gör okulu bitirdiğinde seviyor olacaksın demişti fakat üzerinden seneler geçmiş, kendim de daha aklı başında olmam gereken yaşlara gelmişken çocukların “bilmişlik” evresine tahammül edemiyorum.

    Ama bebişler çok tatlı.
    7 -4 ... alyssum
  • hasta olmamayı anlatıyorum gelin

    4.
    Arkadaşlar bi yeriniz kırıldığında da kemik yiyin. Başta zor olabilir ama yedikçe alışırsınız.
    6 -1 ... alyssum
  • sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif

    168.
    Sözlüğü genel olarak düşündüğümüzde bir entry silinme sebebi kabul edilirse tüm entrylerin yarısının silinmesi gerekmekte. Yer mi? Sanmıyorum.
    6 -3 ... alyssum
  • kendine avrat dedirten kadın

    2.
    benden koşarak uzaklaş diyen kadındır.
    4 -2 ... alyssum
  • en sevilen diziyi bir replikte anlatmak

    104.
    montumun cebinde yok kuruş yow yow ye.

    Şaka şaka.

    Tam olarak şu “...................”

    Çünkü sevdiğim dizi yok. Evet.
    7 -2 ... alyssum
  • yeni şeyler getiriyorum