• zenginlik

    124.
    D&r a çocukla girebilmektir. Okul dönemi ile doların ortak yapımı fiyatlarla kendimi ben dizginledim de çocuğuyla buraya girebilen %1000000000000 zengindir.
    6 -1 ... alyssum
  • anın görüntüsü

    36387.
    anın görüntüsü
    Çiçeklerin toprağını değiştirmeye ayrılmış bir pazar günü.
    20 -2 ... alyssum
  • fil faresi

    3.
    Günde sabah 5 gece 5 dakika olmak üzere 10 dakika elitleşesim geliyo onda da çizgi filmi karakterine benzeyen acayip tipiyle bu karşıma çıkıyor.

    Hep de o çekirgeyi kapma sahnesiyle.

    B ı k t ı m senden farecik.
    4 -1 ... alyssum
  • kuş üzümü

    24.
    Ortalıkta rahat rahat bırakılamayacak besin. Çalıyolar :(
    2 -2 ... alyssum
  • sözlük counter strike 1 6 maçı

    28.
    Çok küfür yerim diye vazgeçtiğim müsabaka. Keleşiniz bol olsun kankiler.
    7 -1 ... alyssum
  • sözlük counter strike 1 6 maçı

    25.
    Öldürmeme sözü verirseniz ben de gelicem.
    4 -2 ... alyssum
  • en nefret edilen insan tipi

    348.
    Para, şan, şöhret vs sebeplerden ötürü kıskandığı insanların başına kötü bi şey geldiğinde oh olsun diyebilen insanlar.
    10 -2 ... alyssum
  • birbirine karıştırılmaması gereken şeyler

    7.
    Tahlil sonuçları.

    Karıştırılınca tekrardan bayan türk dizisi ortaya çıkıyo.
    5 -1 ... alyssum
  • bear grylls

    331.
    bear grylls
    18 -3 ... alyssum
  • apple

    668.
    Telefonu aldıktan bir sene sonra aldığım fiyatın üstünden satabilmeme imkan veren kör olası marka.

    Yediğiniz lokma helal mi he helal mi? Pslklr.
    4 -3 ... alyssum
  • derya uluğ

    62.
    Simge sağın ile aynı olan kişi. Sanırım.
    4 ... alyssum
  • işaret dili

    57.
    Okan bayülgen’in programları yayından kalktığından beri doğru amaca hizmet ettiğine tanık olmadığım dil.

    Nabıyonuz gençlik merkezlerinde storye şarkı atmalık işaret dili öğrenmeye devam mı?
    8 ... alyssum
  • en sevdiği grup metallica olan kız

    1.
    Grup hepsi dağıldıktan sonra çaresiz kalmış kızdır. Başka grup yok ki... mecbur.
    5 ... alyssum
  • kimi raikkonen

    9.
    ilkokuldayken izlediğim f1 maçını kazandığı için favorim olan pilot. Sonraki sezon alonso kazanınca şüpheye düşmüştüm.
    2 -1 ... alyssum
  • leyla ile mecnun en itici karakter

    2.
    Pakize. Hani bırakıp pis yediliye giden pakize.
    13 -1 ... alyssum
  • sözlükteki online kişi sayısı

    123.
    Silik entry sayımdan düşük olandır. Böyle yüzleşince üzdü.
    2 -2 ... alyssum
  • gecenin gif i

    2904.
    gecenin gif i
    12 ... alyssum
  • hiçbir şey

    33.
    Yetişebildiğim şeyler bütünsüzlüğü.
    3 -2 ... alyssum
  • her şey

    60.
    Yetişmeye çalıştığım şeyler bütünü.
    1 -2 ... alyssum
  • ogün sanlısoy

    270.
    ilkokul 4-5teyken sınıfta bir arkadaşımla beraber paylaşamadığım şarkıcı idi. Neyseki anlaşamayınca arkadaşla yolları ayırmıştık.
    7 ... alyssum
  • yeni şeyler getiriyorum